שיפוץ של חדרי אמבטיה

מערכת שורש  כא שבט, תשפב  1/23/2022

השיטה היא בשלב ראשון לבצע את שיפוץ חדרי אמבטיה הישנים. לכן מוציאים את כל הכלים הסניטריים ואת האריחים על הקירות ועל הרצפה
.......................

שיפוץ של חדרי אמבטיה
חדרי אמבטיה
מי שקונה דירה יד שנייה מעוניין בדרך כלל לשפץ אותה וכולל בכך גם שיפוץ של חדרי אמבטיה. זה נובע מהרצון להחליף את כל הכלים הסניטריים הקיימים לכלים חדשניים ולהתאים את הנראות של המקום האינטימי עבור בני הבית. כיוון שבאולמות התצוגה יש היצע גדול מאד של אריחים, אביזרים וכלים סניטריים, כדאי לקבל ייעוץ של מעצב פנים אשר הוא מומחה בתחום זה ויוכל להציע ללקוחות כמה וכמה אפשרויות כדי שהם יחליטו על הקו העיצובי שמתאים להם ובהתאם לכך ייבחרו הכלים הנחוצים. עבור כל אחד מחדרי האמבטיה רוכשים אריחים בעלי דרגת חספוס גבוהה כדי שבני הבית לא יחליקו. כמו כן אריחי קרמיקה בגוונים המתאימים עבור ההדבקה על הקירות. כלים סניטריים שכוללים אסלה עם ניאגרה נסתרת, אמבט או ג'קוזי על פי גודלו של המקום וכיורים מונחים שמתקינים אותם על ארונות האמבטיה.

כיוון שבכל חדר אמבטיה יש ציוד ופריטים שמאוחסנים בו לנוחות היום יומית של בני הבית, קיימת חשיבות של הזמנת ארונות אמבטיה מעוצבים שתואמים את גודלם של חדרי הרחצה ואת הנראות של כל אחד מהם. יש לשלב את המראה הכללי של האריחים על הרצפה, על הקירות והארונות לקו העיצובי של הבית. גודלו של כל ארון תואם את הנישה המיועדת לכך. יש חדרי אמבטיה שיהיה בהם ארון גדול בעל כמה תאים ומגירות לאחסון של מגבות, סבון וציוד שיש בו צורך. במידת הצורך ואם יש מקום, מתקינים גם ארון ארוך נוסף מימים או משמאל למראה וכך מוסיפים ריהוט יפהפה ופונקציונלי למרחב זה.

שיפוץ של חדרי אמבטיה
השיטה היא בשלב ראשון לבצע את שיפוץ חדרי אמבטיה הישנים. לכן מוציאים את כל הכלים הסניטריים ואת האריחים על הקירות ועל הרצפה. השלב הבא הוא הוצאת הצנרת הישנה הן אם מדובר בצנרת PVC שהותקנה לפני שנים רבות או לחלופין צנרת ברזל שקיימת עשרות שנים, אם מדובר במבנה וותיק. מתחת לצנרת יש תשתיות חול וסומסום שבמקרים רבים הן לא פעילות ולכן יש להוציא אותם ולייבש היטב את המקום. לאחר מכן מניחים תשתיות חדשות שכוללות חול ואבני חצץ דקיקות ומעליהם מתקינים צנרת איכותית מ PVC על פי תוואי השטח.

אריחים לחדרי אמבטיה
מכיוון שהלקוחות בחרו אריחים מחוספסים מבעוד מועד, זה הזמן להתקין אותם באופן מדויק בכל חדרי האמבטיה והשירותים. לאחר מכן מתקינים בזה אחר זה את הכלים הסניטריים של חדרי אמבטיה ומחברים אותם לקווי המים והביוב. עבור הניאגרה מכינים תא שירות נסתר שדרכו אפשר יהיה לבצע בעתיד את כל התיקונים והחלפות הציוד על פי הצורך.

ארונות אמבטיה
לאחר ביצוע כל הפעולות הללו, אפשר לתלות את ארונות האמבטיה ולהתקין מעליהם את הכיורים המונחים בגדלים ובגוונים שנבחרו. כמו כן את המראה לנוחות מקסימלית של בני הבית שייהנו מהנראות יוצאת הדופן של כל אחד מחדרי האמבטיה.